GRAMY BEZ PRĄDU

Kategoria: Aktualności Opublikowano: wtorek, 14 grudzień 2021 adminwww

W obecnych czasach, coraz częściej młodzież spędza czas wolny przed ekranem komputera, bądź też używając telefonu komórkowego, dlatego ostatnią godzinę wychowawczą spędziliśmy na rozrywce, do której nie potrzeba prądu.

Uczniowie klasy 4a i 4b przynieśli swoje gry planszowe aby zachęcić rówieśników do zapoznania się z nimi, spróbowania swoich sił oraz by w przyszłości postawili właśnie na taką formę spędzania czasu wolnego. Taka forma zabawy, to także dobra integracja zespołów klasowych oraz sprawdzenie umiejętności radzenia sobie w nietypowych sytuacjach - jak się cieszyć z wygranej?,  jak przyjmować porażkę? - to ważne umiejętności w kontaktach społecznych..

Ciąg dalszy rozgrywek nastąpi, gdyż okazało się, ze uczniowie klas IV a posiadają niezłą kolekcję gier planszowych i nie sposób było zapoznać się z wszystkimi podczas jednej lekcji.

Więcej zdjęć w galerii - kliknij tutaj aby zobaczyć

 

AKCJA „DOBRE SŁOWO OD WOLONTARIUSZA”

Kategoria: Aktualności Opublikowano: wtorek, 14 grudzień 2021 adminwww

Z okazji Dnia Wolontariusza, który przypada 5 grudnia, nasi uczniowie dzielili się dobrym słowem ze swoimi starszymi i młodszymi kolegami i koleżankami jak i również pracownikami szkoły. Akcja integracyjna miała na celu wywołać uśmiech na twarzy każdego uczestnika. Przypomnijmy, że celem obchodów jest uznanie pracy wolontariuszy na całym świecie za ich trud, czas i poświęcenie.

SESJA FOTOGRAFICZNA Z FIRMY MAWI

Kategoria: Aktualności Opublikowano: wtorek, 14 grudzień 2021 adminwww

Prosimy o zapoznanie się z ofertą w związku ze zbliżającą się sesją w dniu 15.12.2021. 

Uwaga ! Nie ma możliwości wykonania kilku pakietów w jednej grupie / klasie.  Jeden pakiet dla całej grupy / klasy.

TYDZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI I POZDROWIEŃ

Kategoria: Aktualności Opublikowano: niedziela, 12 grudzień 2021 adminwww

W dniach od 22.11.21 do 26.11.21 obchodziliśmy Szkolny Tydzień Życzliwości i Pozdrowień w celu  uwrażliwienia uczniów na potrzebę wzajemnej życzliwości, dobroci, ciepła, wzajemnego szacunku i uśmiechu.

Tegoroczna akcja przebiegała pod hasłem " Zatrzymaj się kolego -napisz coś miłego"
Przez cały tydzień uczniowie pisali życzenia, pozdrowienia,  miłe słowa do kolegów, koleżanek, pracowników szkoły i przypinali je na "Drzewku życzliwości". 
W celu ukazania sensu bycia życzliwym uczniowie poszczególnych klas zaangażowali się w wychowawczo kreatywne działania.
Klasy I-III wykonały plakaty o tematyce "Jestem życzliwy na co dzień"
Klasy IV-VIII  ulotkę  "Znaczenie życzliwości w życiu codziennym"
We wtorek-w celu zaakcentowania tygodnia życzliwości uczniowie przyszli  do szkoły ubrani na kolor zielony natomiast we środę motywem przewodnim były ubrania w kratkę .
W piątek uczniowie prezentowali  "Pozytywne nakrycia głowy" 
Tydzień życzliwości okazał się  świetnym pretekstem do zastanowienia się czy jesteśmy dla siebie życzliwi i czy potrafimy ją okazywać. Uświadomiliśmy sobie jak ważne są zwyczajne gesty takie jak: uśmiech, miłe słowo, ciepłe spojrzenie i dobroć.
 
Zobacz galerię zdjęć -> kliknij

SUKCESY UCZNIÓW W MIĘDZYSZKOLNYM KONKURSIE „ŚLADAMI BACZYŃSKIEGO -W 100 ROCZNICĘ URODZIN POETY”

Kategoria: Aktualności Opublikowano: piątek, 10 grudzień 2021 adminwww
Dnia 25 listopada 2021 roku w auli MCDN w Tarnowie, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w trzech kategoriach konkursu. Gratulujemy zaangażowania, osiągnięć i talentów naszym uczniom nagrodzonym i uczestnikom.
II miejsce - Szymon Słowik 4a - konkurs recytatorski,
III miejsce -Anna Trojak 7b - konkurs plastyczny,
I miejsce - Wojciech Jurkiewicz 6a  - konkurs wiedzowy.
Dziękujemy za skrupulatną organizację i prowadzenie tego przedsięwzięcia naszym nauczycielkom: Annie Korcel-Koza, Magdalenie Mucha oraz zaprzyjaźnionemu wolontariuszowi Kacprowi Kozioł. 
Wydarzenie to uświetnili znamienici goście, występ szkolnego chóru przygotowanego przez panią Krystynę Tadel, oraz zespół taneczny Creat Yourself prowadzony dla uczniów w szkole „u Baczyńskiego” 
 
Zapraszamy do szczegółowej relacji i fotorelacji: